LFS Mod Kurulumu

modkurulumu

Mod yapılması için gereken bilgiler;
indirdiğiniz klosörün içini açıyoruz ardından DATA Bölümüne giriyoruz oradan DDS/VEH klosörlerin içindeki dosyaları kopyalıyoruz ardından LFSnin yüklü olduğu klosörü açıyoruz ordan dan DATA klosörüne girip DDS/VEH yazan klosörlere aldığımız dosyaları Yapıştırıyoruz

KISACA ;İndirdiğimiz dosyayı açarak DDS yi kopyalıyoruz ardından lfs nin yüklü olduğu yere giriyoruz oradan da lfs data DDS bölümüne giriyoruz kopyaladğınız dosyaları diğerleriyle değiştiriyoruz aynı şekilde VEH dosyasınıda yaparak LFS ye giriyoruz

Modları indirmek için ise  http://www.lfsturkeymotorsport.com/forum/index.php?board=37.0 Buraya tıklayınız

24 Responses to LFS Mod Kurulumu

  1. selim diyor ki:

    drag karşılıklı

  2. yiğido diyor ki:

    admin bu mod ne işe yarıyor?

  3. mehdin diyor ki:

    cok güzel bir oyun

  4. yavuz diyor ki:

    neyi indircez ???

  5. ömer diyor ki:

    admin ben yapamıyorum bi yardımcı olurmusun

  6. ferit diyor ki:

    abi bnim lfs de yama yapıyorum araba yaması senknosyon girişimi hatası werio nababilirim

  7. kubilay diyor ki:

    kardeş onlinede çalışan arabaların hepsinin yazarmısın ?

  8. sülooo diyor ki:

    süper oyun

  9. aziz diyor ki:

    arkadaşlar s2 klidi nasıl aclıyo acil bilgi verin

  10. adem2323 diyor ki:

    arkadaşlar ben yama indir dim şahin gözükmüyor

  11. aziz diyor ki:

    arkdaşlar indrdiyim arabalr niye onlinede calımıyo bilgisi olan varmı

  12. atakan diyor ki:

    indirdiğimiz lfs windows 7 de açılıyomu

  13. yasin diyor ki:

    s.a arkadaşlar ben bu lfs vidyoların izledimde millet online oynuyo bn oynayamıyom yardım edermisiniz oyunda daha yeniyim

  14. Aytaç diyor ki:

    Jant yamaları tam olarak nereye atıyoruz saolun şimdiden

  15. mahmtu diyor ki:

    KANKİ LER BU OYUN GÜZELM İ DEYİLMİ SORU YORUM 070809 DEMİS

  16. MAHMUT diyor ki:

    atakn kan ki naber

  17. yusuf diyor ki:

    ben aynısını yapıyorum olmuyo

  18. emircan diyor ki:

    çok güzel oyun

  19. özɢüя diyor ki:

    abi cok iyi yaaaaa !:D

  20. ahmet070 diyor ki:

    mood sınrı dolu diyor ?

  21. bora diyor ki:

    lfs mod da olurmu

  22. MAHMUT diyor ki:

    İSMİMİ YAN LIS YAZ MISIM

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>